Lisa Miskovsky, flygplan och grisar.

Hej på er och tack för den fina responsen på mitt förra inlägg. Även om jag fortfarande känner för att hoppa av skolan och rymma med cirkusen (skämt åsido) så är jag åtminstone inte arg längre.

Den här helgen har varit otroligt händelserik. Var hemma några timmar efter skolan i fredags innan jag begav mig till ett event som heter Live Green. Det var roligt och inspirerande, träffade många intressanta och engagerade personer! Kvällen avslutades med en konsert med bl.a. Lisa Miskovsky och hennes syster Carolina - hur bra som helst. Sjunger som änglar båda två! När Lady Stardust spelades satt jag bara och log - Det var min favoritlåt som liten :)

I lördags for jag och min syster och hälsade på vår kusin som pluggar flygteknik i Skåne. Det var öppet hus, flygshow och utställningar med bilar och motorcyklar. Det fanns så många häftiga saker där, önskar jag hade haft kameran med mig så ni kunde få se! Inte varje dag man tittar på när någon loopar med ett flygplan... Men det bästa var helt klart att träffa min kusin ♥

På vägen hem från jobbet idag stannade jag, mamma och syrran bilen för att titta på fina grisar i en hage längs vägen. Varje gång jag hälsar på grisar eller kor blir jag ännu mer övertygad om mitt beslut att inte äta dem... Bilder längst ner i inlägget!




Cred till min syrra för bilden ovanför :)
Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: i d a f o t o - ijda gilbertsson

Sista bilden var nog det sötaste jag sett!

Svar: Eller hur!! :)
lillajullzz.blogg.se

2012-09-10 @ 21:44:17
URL: http://idafoto.blogg.se
Postat av: mam

Ja, grisarna är för goa. Så borde alla grisar få leva, några låg och sov, någon rullade sig i en lerpöl, de som var långt borta kom galopperande. Järligt att få se en glad galopperande gris! jag vill inte heller äta dom.

2012-09-12 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0