We've got catching up to do



Turkiskt äppel-te som mor fick med sig hem :) Eller te och te... "instant drink" med "natur-identiska aromer"... Gott i alla fall. Med mycket socker ska det vara!
Jag och Anton, minst lika fina och glada som veckan innan :)

Det är oktober, alltså Rosa Bandet-tider. Köp ett och stöd Bröstcancerfonden! 
Lördagsfrukost! Alltså förlåt för matbilden, tycker själv det är ganska gross men det här var så gott så jag visste inte var jag skulle ta vägen.
Var på Kulturnatten igår, hängde med folk, såg turboteatern och gick t.o.m. på en teaterworkshop (improvisation och teatersport). Det var hur kul som helst! Man lär sig alltid något nytt varje gång man gör impro :)
Bilderna är på gårdagens smink som blev mörkare än vanligt. Trivdes dock i det - eyeshadow is dah sh*t. 

Idag har jag jobbat och krängt mina gamla kläder till intet-ont-anande-loppisbesökare. Det gick bra, kanske ska hoppa av skolan och bli kringresande försäljare istället? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0