Ny design!

Så, nu har jag bytt design! Var inte riktigt nöjd med den gamla, den här känns mycket bättre. Renare och mer stilren liksom. Men - om det finns någon kunnig människa därute som vill hjälpa mig få till något proffsigare så hör av er :)

Var ute på en liten promenad idag, solen sken och jag ville säkra mitt intag av D-vitamin (Det är det man får i sig genom solen va? Eller har jag missuppfattat allt?!). Jag kan inte räkna alla gånger jag sagt att hösten gör mig deppig, men börjar faktiskt ändra uppfattning nu. Trivs när kylan biter i kinderna, solen skiner och löven fullkomligt lyser i vackra färger. 
Och om man tröttnar på att vara utomhus så är det ingen som ser ner på en för att man sitter uppkrupen i soffan med te/choklad/kaffe/allt som är gott! ;)

Imorgon ska jag upp hemskt tidigt för att åka upp till Växjö tillsammans med de andra ledarna på Teatersmedjan! Jag är, som ni vet, ingen morgonmänniska så vi får se hur det går...Har i alla fall massa roligt att se fram emot, det blir en heldag på Regionteatern med workshops och annat. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0