Mad as a hatter

FGNHJRYTHRG Jag är så sur just nu. 
Har sovmorgon, börjar 10:30.
Gick upp kl 7.

Here's the story: 
Busstrafiken här ute på landet är under all kritik. Jag har 2 bussar att välja mellan på morgonen: En som går 07:09 eller en som går 08:14. Tänkte ta den senare, och sedan använda dötiden i skolan till att plugga. Satte därför mitt alarm på strax innan kl 7 så att jag skulle hinna gå de 3-nånting kilometrarna till busshållplatsen (hade fått beskedet att mor inte kunde skjutsa mig). 

Det var som vanligt tungt att gå upp, jag snoozade en stund. Ögonen kändes ihopklibbade och sved av trötthet, jag ville aldrig lämna värmen under mitt täcke, någonsin! Nåväl, "a man's gotta do what a man's gotta do!" tänkt jag och slängde mig ner från min upphöjda borg. Åt frukost lite snabbt och väckte sedan min mor och frågade om hon kunde skjutsa mig till busshållplatsen istället. Hade inga större förhoppningar men man kan ju alltid fråga.. Hon sa ja vilket naturligtvis gjorde mig glad. Vem vill inte ha lite extra tid på sig på morgonen? Att dessutom slippa gå 3 km i den här kylan var ju helt underbart!!

Mor försov sig och jag missade bussen. FML.
Jag får å andra sidan skjuts hela vägen till skolan istället, och det är väl bra.

Men det är f*n inte mitt fel...

Ehehe tell'em Mikey! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0