Ge mig en rubrik

OMG NU BLEV DET STRÖMAVBROTT. HOPPAS INTE INTERNET DÖR.
DÄR DOG DET. VARFÖR KAN JAG FORTFARANDE SKRIVA???

Nu gick Hille ner i källaren och skulle titta på problemet. Modig kvinna! Jag trodde ärligt talat att man aldrig fick strömavbrott i stan? Jag menar, att vi får det ute på landet varje gång det blåser en lätt höstbris är väl inte så konstigt, men här? Mycket märkligt. 

NU KOM STRÖMMEN TILLBAKA. Läskigt när alla elektroniska apparater klickar igång igen och ger ljud ifrån sig... I alla fall, efter att ha intagit obscena mängder mat i form av hembakta kanelbullar, osttortellini och te så sitter vi vid Hilles köksbord och försöker plugga innan vi beger oss till teatern om en timme eller så.  Det går segt och jag har verkligen ingen lust att göra någonting, trots att jag har två prov imorgon. TVÅ. På SAMMA dag. Usch och fy och blä. Känner att jag får förlita mig på att universum ger mig frågor på sådant som jag faktiskt kan. Som om universum skrev mina prov...




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0