Bloggens 2-årsdag

Hej!
Testar för första gången att blogga via blogg.ses android-app, så inlägget kanske ser konstigt ut, jag vet inte.

Ledsen för dålig uppdatering innan och under höstlovet. Bilder och berättelser från Göteborg, Halloween osv. kommer vid ett senare tillfälle! :)

Sitter just nu i skolan och fördriver tiden, vilket är det jag har gjort hela dagen (med undantag för en föreläsning imorse som var ganska intressant). Har återigen en dag med konstigt schema och uppenbarligen inställda lektioner vilket lett till att jag inte haft en enda lektion sen jag kom hit vid 9 imorse. Verkar som om jag inte har någonting förrän 14.25. Jag blir så TRÖTT och matt när man inte får information om sånt här. Det är liksom svårt att planera sin tid när förutsättningarna ändras timme för timme...

Nåväl, GRATTIS till min blogg som fyller två år idag. Trots att jag inte är i närheten av samma människa som jag var för två år sedan så är bloggen förvånansvärt lik sin ursprungliga version: inget tydligt tema, rätt få besökare och periodvis dålig uppdatering! Trots det tycker jag om den. Det är skönt att ha någonstans att föra fram sina tankar och skriva ner sina minnen, utan att känna sig styrd av förväntningar från sig själv och andra ...

Nu avrundar jag innan jag börjar flumma allt för mycket - ¡Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0