Torsdag 8 mars 2012 (internationella kvinnodagen)

Inser nu att detta inlägg kommer upp när vi redan slagit över till 9 mars... 
Blev lite knasigt med tiderna idag.


Det har kommit lite snö..


Bild-installation på skolan... finn ett fel.




Kom hem vid halv tolv och fixade mysfika (foto: syster A.K.A. Lolloh S)



Här emellan hände lite mindre trevliga saker. Var tvungna att köra in till veterinären med en av våra katter. Först trodde vi att det var något allvarligt eftersom han är så gammal men det var bara förstoppning oj, förlåt. Vad äckligt av mig. Han är hur som helst hemma nu och jobbar på sitt tillfrisknande...


Sedan rusade jag och min syster till teatern, där vi hade genomdrag. Det gick bra idag, energin var hög och alla var taggade!



Förresten Vevve (och alla andra intresserade): Vi spelar i Växjö den 28-29 april. Återkommer när jag vet mer!

Kommentarer
Postat av: mam

Vad fina the bilderna blev. kram

2012-03-12 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0