Samhällsekonomi...

Skickade in min hemtenta i samhällsekonomin för ett tag sedan. På ett sätt känns det skönt att kunna släppa den men på ett sätt känns det hemskt eftersom jag är osäker på vissa delar av den.


Bild från igår när jag och Moa pluggade. Så sanslöst söta... Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! (Passa på att önska henne lycka till inför spelningen med hennes band ikväll!)


Jag har ju valt samhällskunskapsinriktningen så det är bara att kämpa på. Funderade på att välja beteende först men kände att de psykologilektionerna vi har nu i ettan inte är lika intressanta som samhällskunskapen är (även om det är mycket mer att göra på samhällen). Dock är vi bara typ 2 stycken på hela programmet som har valt den inrikningen, så vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: i d a f o t o - ijda gilbertsson

Går du Samhäll?! Är det roligt? :) Eller framför allt, är det minsta lilla intressant? ;)



Tack, föressten! :D

Gillar din nya design! :)

2012-03-08 @ 20:44:13
URL: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0