lördagen 10 mars 2012

Godkväll :)
Kom precis hem från ett "Game of Thrones"-marathon hos en vän. Jag förstod ungefär noll av storyn, men det var mysigt ändå :3 Tänker kolla upp de första avsnitten på SVT play när jag har tid. Har inte så mycket i skolan kommande vecka så det passar bra. 

Undrar förresten varför alla lärare måste lägga sina prov samtidigt? I klungor liksom? Vissa veckor har vi haft typ 3 prov + mindre läxor, vissa veckor har vi knappt någonting!

Längtar förresten till påsklovet. Jag tror det är mitt favoritlov, det känns som att det är vår i luften då! :) Sen börjar nedräkningen till sommarlovet! Eller har man något lov däremellan? Har dålig koll, går bara på lov när jag blir tillsagd XD

Nu blev det lite väl mycket svammel, är ganska trött. Vi hörs imorgon, för då händer det grejer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0