Första genomdraget

Idag är det keps som gäller~
Lite sliten efter gårdagen, hade första genomdraget på hela pjäsen. 7 pers i publiken dessutom! Bl.a. en snubbe från regionteatern i Växjö (vi ska spela där uppe också, i april), så det kändes viktigt att det gick bra. Han sa bara bra saker så jag tror att det gick hem!

Ikväll ska vi prata lite mer kring kostymer och frisyrer. Hoppas de säger att jag får klippa av min jobbiga lugg.
Inte helt kanske, men det hade varit skönt med pannlugg så man slipper slänga med huvudet som Justin Bieber hela tiden...

Soundtrack just nu: Baby (stand up) - Melody Club. Skön låt!


Kommentarer
Postat av: Veronica / Vevve

När spelar ni i Växjö? Om jag kan vill jag se er! :3

2012-03-08 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0