Spontan Kristianstadresa

Hej allihopa!
Idag var jag bara i skolan i 2 timmar, så har hunnit med rätt mycket annat. Jag och mamma lämnade av syster och Emma på Sweden Rock, då hon plötsligt utbrister - "Ska vi inte dra till Kristianstad?". Sagt och gjort, en stund senare var vi där! Det blev en mysig eftermiddag/kväll på stan med en del shopping :)








Alltså - jordgubbsmilkshake! (mamma fick äran att vara bloggfotograf för en dag, ett arbete hon tog sig an med stor entusiasm. Lite väl stor...)

Visst ska man le och vara glad! 

Och slutligen - en bild på skor jag trånat efter i månader/år/deccenium/evigheter/... ♥



Ha det bra, nu måste jag plugga! / J.

Kommentarer
Postat av: mam

Vilken kanondag vi hade och bilderna blev också "typ" perfekta! <3

2012-06-11 @ 15:34:09
Postat av: Emma

du är ju så sjukt jävla vacker<3

2012-06-14 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0