Festivalkläder?

Förutom skorna jag visade i förra inlägget fick jag med mig det här hem från Kristianstad:

Snygg bohemklänning i grönt från Indiska.



Snygga kilklackar från BikBok! Det var 50% på ALLT i butiken, så dessa var riktiga fynd.

Gröna fjäderörhängen som matchar klänningen... Bikbok.

Tunn, lite kortare tröja med lös passform, även den från Bikbok.

Mamma insisterade på att jag behövde en sommarhatt (blir lite varmt med den svarta i filt) så en sådan fick också följa med hem.

Alla dessa plagg (inte skorna då... ajaj) ser jag som kandidater till mina Peace & Love-outfits. Vad tycker ni? Kommentarer och tips är alltid uppskattat!

Nu behöver jag sova, har skola hela dagen + jobb imorgon. Godnatt! / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0