Alla har planer

Bilder från när vi körde förbi SRF-området igår.
Bilderna sammanfattar både mitt/min Facebookfeed och alla mina närmastes planer. Själv har jag inga alls, vilket känns både skönt och tråkigt.


Dagen i skolan kändes lång och seg, även om allt gick bra. Sedan jobbade jag ett par timmar. Körde moped hem i ösregnet och det kan nog vara det värsta jag har gjort på ett par månader. Jag skojar inte - det rann regnvatten nerför mina ben när jag reste mig! Slängde mig in i duschen och nu sitter jag här. 

Valet står nu mellan att ringa en vän, chilla eller ta itu med att städa på mitt rum. 
Känns som att jag kommer spela Sims 3 istället.


Kommentarer
Postat av: Bride

Fin blogg Julia!! Hoppas att du får en fin fredag :) XX

2012-06-08 @ 20:32:40
URL: http://www.123london.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0