Simple Plan

Simple Plan var nog en av de största överraskningarna för mig. Jag hade liksom inte tänkt mig att jag skulle gilla dem... Frågan är om det "bara" var en bra konsert eller om jag faktiskt kommer lyssna på dem hemma nu? Jag vet inte. Hursomhelst så var konserten bra, de vet hur man flörtar med publiken och att vi svenskar älskar när kända personer säger "You're so beautiful! Seriously, you make the rest of the world look ugly" and blahblahblah. Billigt trick kan tänkas, men det funkar. 

Fick flashbacks från sjuan (tror jag det var) när jag hörde Welcome To My Life och Perfect. Är inte säker på varför jag kan dem elller varför mitt medvetande trängt undan det, men det bidrog till aha-upplevelsen, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0