Tatueringar

Jag har länge sagt att jag inte vill tatuera mig alls när jag blir gammal nog, men jag har börjat tänka om. Skulle vilja ha en liiten sån här


handleden, unngefär här:


Typ så här:

Fast inte fult ritad med bläckpenna då, haha..

Själva symbolen är en romersk tvåa, också symbol för stjärntecknet tvillingarna. Jag tycker att den passar mig bra, eftersom jag både är tvilling och har en tvillingsyster. Vi har haft tankar på att skaffa likadana tatueringar på samma ställe båda två. Det är den enda tatueringen jag är absolut säker på att jag inte skulle ångra - hon kommer ju alltid att finnas med mig!

Dessutom ser symbolen likadan ut om man visar den som jag gjort på bilderna, eller om man visar den med "handen närmast" den man visar tatueringen för :) Praktiskt! Tyvärr har jag hört/fått för mig att det är det smärtsammaste stället att tatuera sig på, vi får väl se var den till slut hamnar...

Så, om 1½ år kanske jag är gaddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0