Nytt i garderoben

Gick på stan idag med mamma och moster - här är resultatet.
Gult linne, Vintage Stories från Kappahl. Älskar det!

Svarta jeans, H&M. Har aldrig haft ett par vanliga svarta jeans förut, men "behövt" det massor av gånger!
Dagens bästa köp! (Har jättesvårt att hitta byxor som är korta nog :p)



Kort marinblå (eller är den svart?!) kavaj, H&M - dösnyggt casual till ett par jeans och ett linne!
Fynd - 50 kr på rea!

Ååh, vad jag älskar den här kjolen! Färgen gör mig lycklig! 
Conscious Collection/H&M (58% återvunnen polyester, känns bra)
50 kr, matchad med mina klarblå favoritskor från Scorett.



Söt "70-talsklänning" med skärp i midjan, EDC by Esprit. 
Mamma upplyste mig om att mönstret påminde om det som Missoni brukar använda. 




Det var allt, hoppas att det inspirerade :)

Kommentarer
Postat av: mam

Jättefina fynd som passar dig perfekt! <3

2012-01-28 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0