Glada överraskningar!

Hej allihopa! Ledsen att jag inte uppdaterat på några dagar. Jag har varken haft lust, tid eller ork men nu så känns det bättre igen! 
Repade med teatern igårkväll och hade barngruppen ikväll. Pluggade lite matte innan dess efter skolan, vi har prov på torsdag. Insåg idag hur många sidor jag inte börjat på/var halvklar med, så det var ju inte så bra... o_o Får ta tag i det imorgon!

Nåja, nu över till de glada överraskningarna - Mamma och syrran var i stora staden idag och kom hem med en del fina grejer till mig, till synes utan anledning! :) Har tagit mig i kragen och fotat också, för en gångs skull!

T-shirt från Saints & Mortals, Carlings.

Svart t-shirt med knappar bak från Red Label, Carlings.

"Mörkgrå" BH, Cubus.

Vit skjorta (kommer bli något längre på mig eftersom jag är typ en decimeter kortare än dockan... haha.) Också från Saints & Mortals, Carlings.

Ljusrosa tubhalsduk (delas av mig och mamma). Från Glitter

Armband, diadem, armband - från glitter. 

Det var allt för ikväll :) Nu ska jag försöka knöla in plaggen i garderoben (kanske t.o.m. hänga upp några?) och sedan gå och lägga mig. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0