Dagens kläder och teater

Nu så har jag kommit hem från det trevliga teaterpasset jag hade så bråttom iväg till! Eller, egentligen hade jag bråttom till bussen in till stan. Den var framme 1½ timme innan passet började, så vi hann med en fika hos underbara Hille :)

Det här har jag på mig idag:






Och DÄÄR kom Alice och stal rampljuset ;)

Vi lekte lite på teatern idag, samt försökte knåpa ihop en rekvisita-lista och spåna lite idéer för framtiden. Avslutade med lite välbehövliga röstövningar!

Nu ska jag förbereda inför skolan imorgon. Fixa kläder, packa väskan och kaaanske ta ett bad!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah älskar din hund<3

2012-01-09 @ 21:56:14
URL: http://winkler.devote.se/
Postat av: mam

Kära

Alice missar aldrig någonting!

2012-01-10 @ 02:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0