2011

Gott nytt år! Tänkte försöka mig på en kort resumé av året som gått, mest för min egen skull.

2011 har definitivt varit ett händelserikt år på många plan.

Skola:
Det är väl här det har hänt allra mest, skulle jag vilja säga. Har börjat gymnasiet, bytt skola och klass. Dessutom har jag fått en skoldator som är jättebra till bloggen, spelandet och surfandet, förlåt, skolarbetet.

Privat:
Här har det hänt ganska mycket också, både positivt och negativt. Hade en ganska jobbig period som jag tog mig ur tack vare att jag hade någon att prata med. Å andra sidan har jag fått många nya vänner och även hittat tillbaka till några gamla!
Skaffade dessutom en ny hund, dalmatinern Alice! :)

Teater:
Har fortsatt som barngruppsledare, det ångrar jag inte en sekund! Har börjat leda tillsammans med en i min egen ålder, lite mer utmaning men samtidigt väldigt väldigt roligt! 
Började med en väldigt intressant pjäs som ska ha premiär i april 2012. Nu börjar vi komma in i slutspurten, vilket känns spännande! 
Hade dessutom en galet rolig fest med ensamblen nu i slutet av året. Man blir faktiskt lite som en familj när man träffas så mycket :)

Resor:
Var i London i början av året tillsammans med min pojkvän. En underbar resa till en underbar stad, som jag hoppas kunna återvända till snart! :) Var i Göteborg i augusti, träffade min underbara gammelmoster/mormors syster.

Jobb:
Lyckades få ett till sommarjobb (och behållla det!). Kommer att jobba där denna sommaren också.


Hur var ert 2011? Skriv i kommentarsfältet!

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg du har! :D

skulle vara kul om du kolla in min :3

www.amandaklahr.blogg.se

2012-01-04 @ 19:09:34
URL: http://amandaklahr.blogg.se/
Postat av: lollo

Mitt 2011 har varit bra, men sommaren var inte så solig :/ <3

2012-01-04 @ 19:52:13
URL: http://lotra.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0