Yesterday

Godmorgon!
Igår vände jag på trenden och gjorde något positivt av min dag istället, kändes bra!

Åkte in till stan för att handla lite saker och gå på bokrean. Blev en bok till mig (bloggar om den senare) och en till Moa :) Åkte hem till henne sen och var där en stund, lämnade boken och tittade på lite Big Brother. Har faktiskt aldrig kollat på det förut, så en helt ny värld har öppnats för mig! Haha..

Åkte och hämtade min syster på tågstationen. Jag kan faktiskt erkänna att jag har saknat henne JÄTTEMYCKET. Skönt att hon är tillbaka i alla fall.

Är inte riktigt säker på dagens planer, men tror att det kommer bli bra :) Ser att solen skiner och nästan all snö har smält bort. Våren på väg snart kanske?

Ska fixa lite på mitt rum nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0