C'est vendredi aujourd'hui

Åh, så skönt med fredag.
Har en ny tekanna förresten, mysigt.



Familjen är samlad hemma ikväll. Mor, far, syster och jag. Det var länge sen, antingen så är jag eller syster borta hos våra pojkvänner, eller så är pojkvännerna här. Dessutom är det sportlov, vilket enligt mig är ett av de bästa loven! Topplistan skulle se ut ungefär så här;
1. Sommarlov (sommar och sol!)
2. Påsklov (vår och fina färger!)
3. Sportlov (Vet inte varför, men får sån myskänsla av det)

På tal om lov så känns det lite sådär att jag behöver plugga nu när jag är ledig.

Ska strax börja förbereda maten! Skala potatis och annat tidskrävande... 
Vi hörs snart~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0