Weekends don't count unless you spend them doing something completely pointless



Jag vet att det bara är första advent, men lite extra ljus är väl aldrig fel?

Har haft en mysig helg, även om jag inte vilat så mycket som jag borde... Hade filmkväll igår med allt vad det innebär - Filmer, tacos, tända ljus, chips i soffan, att somna vid 6 på morgonen och vakna med nackspärr! Återigen gjorde mina vänner min helg.♥

Just nu ligger det ett tjockt vitt snötäcke på marken! Hur perfekt är inte det, att den första snön kommer första december?! Jag brukar inte uttrycka mig positivt när jag pratar om vintern, kallt och mörkt och jobbigt i flera månader... Men när det är snö ute, då känns det inte lika farligt. Det är ju faktiskt väldigt mysigt~

Ha en underbar kväll i vintermörkret! Själv vänder jag mig mot Solsidan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0