"Ni är i alla fall snälla"

Hej där, glad måndag på er osv..

Malmö var underbart, träffade många fina människor som jag inte sett på ett tag. Det är sådant som får en att le som ett fån trots att det är svinkallt ute och man matas med irriterande julsånger konstant! Tack till alla som var med. ♥

Sitter och ska plugga geografi nu, har en grej som ska skrivas färdigt till imorgon. Borde väl egentligen fortsatt arbeta på den direkt efter skolan men jag drog mig istället till teatern för att "suffa" (sufflera, läsa manus och hjälpa till om någon glömmer sin replik). Det var roligt och gick bra, jag är mäkta stolt över mina vänner som är så duktiga på att skådespela och regissera. Kommer bli ett kick-ass projekt, men mer om det senare.

Lagom seg, men jag har i alla fall kaffe.

Innan jag avslutar vill jag skicka en hälsning till mina "i alla fall snälla" kompisar Philip och Adam:
Puss på er, hoppas ni har en trevlig kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0