But you excite my every cell ♥

Jag kan verkligen inte hantera det här som hände mig igår kväll! Har fortfarande fjärilar i magen och känner mig oövervinnerlig! Gavin DeGraw, mannen med den underbara rösten vars musik jag älskat sedan jag var 13 år, vars texter alltid lyckas träffa mig rakt i hjärtat och som jag till och med sett live - den mannen följer mig på Twitter. 

Jag skrev några rader från hjärtat om hur mycket hans musik betytt för mig och förväntade mig på sin höjd en retweet. När jag plockade upp mobilen och möttes av nedanstående blev jag därför minst sagt chockad!


 


(vet inte varför bilderna blev så gigantiska, förlåt!)


Jag är fullt medveten om att många av er inte har hört hans musik, vilket i min mening är väldigt synd. Jag ger er därför en spellista med låtarna han spelade på sin konsert i Köpenhamn tidigare i år, som ett litet smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0