Brace yourselves, winter is coming.

Plötsligt blev det första december! Jag vet att jag har lämnat bloggen åt sitt öde den senaste månaden, så tack för att ni har tittat in i alla fall.

Nu kommer jag se jättefåfäng ut som lägger upp ett kollage på mig själv, men jag tänkte börja med att presentera den otroliga förvandling som mitt hår gått igenom på bara en vecka! Även om jag älskade flätorna och kände mig bekväm med dem så var det dags att ta farväl och göra något annat ett tag. Det var en smärtsam separation, tårarna rann och jag trodde att mina hårsäckar skulle börja blöda. 
Nu känns det hur som helst bra igen. Var på salongen idag och blev fixad,blev en kortare frisyr än jag är van vid men det känns bara skönt!


(Sminkningen på första bilden är från en halloweenfest på höstlovet, jag gick som Ravenclaw-elev. Potterhead un jour, potterhead toujours!)

På tal om höstlovet så spenderades större delen av det uppe hos underbara Emma i Stenungsund! Jag älskar dig.♥

Jag är så tacksam att mina vänner finns, och att de alltid muntrar upp och stöttar mig. Jag känner verkligen att de gör det, och det är så himla skönt. ♥

Bild från förra lördagen. Charmigt värre...

Kommentarer
Postat av: Emma

puss syster och jag undrar varför lolloh allvarligt talat ser handikappad ut på den sista bilden? Alltid vetat att nåt inte står rätt till med henne...

Svar: Hahaha ja något fel är det! <3
lillajullzz.blogg.se

2012-12-01 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0