Sommaren 2012

Ja... Sommaren 2012, hur beskriver man den? 
För min del har den varit både bra och dålig, underbar och hemsk. Upptagen och lugn.
Har varit på Siesta och Peace & Love, båda festivalerna var otroligt roliga, träffade nytt folk och såg massa band! Har träffat vänner och festat (både fantastiska och lite sämre kvällar...). Jobbat en del också. Och bytt frisyr!!

Det har hänt mycket privat. En del riktigt svåra och jobbiga saker. Jag håller det helst utanför bloggen, men det vore inte rätt att beskriva min sommar utan att i alla fall nämna det. Ni vet vad man säger, "what doesn't kill you makes you stronger?" Jag hoppas att det stämmer.



Kommentarer
Postat av: Edvin

Sista bilden! Jättefin! Ljusa upp den, öka kontrast och mättnad en aning så blir den AWESOME! :)
(Nu förolämpar jag dig om du redan gjort det motsatta med den.. Förlåt i förhand!)

Svar: Förolämpar? Inte alls! Jag blir bara jättejätteglad för tips, vill bli bättre på att redigera mina bilder. Så TACK :)
lillajullzz.blogg.se

2012-08-22 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0