Pencil and paper.

Ibland händer det att jag sätter mig med pennorna i högsta hugg och anfaller mitt ritblock. Det är inte lika ofta nu som förut, men då och då kommer inspirationen tillbaka. Som igårkväll vid midnatt ungefär... Resulterade i det här porträttet i blyerts av Michael. Jag är ingen konstnär, den är lite skev här och var men jag tycker att det liknar honom lite i alla fall.

Nu blev jag lite nervös över att ladda upp den, men here it is (ska publicera fort nu innan jag ångrar mig):


Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att det var han innan jag läste texten, eftresom jag kollade på bilden först. SO BE PROUD DARLING! <3 du är så duktig så duktig

2012-09-03 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0