Första skoldagen

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt i myskläder efter första dagen i skolan. Började kl 9.30 och slutade vid 13.30, så det var ingen farlig första dag direkt! Fick mitt schema, hade klassråd och åt glass, typ.

Det var länge sedan jag hade lust att lägga upp något klädrelaterat här i bloggen, men nu tänkte jag faktiskt visa  "dagens outfit" (haha, det ligger något hemskt över att skriva de orden...)

Korallfärgad t-shirt med batikmönster, från KappAhl.

Matchad med ett trä-fiskhalsband av okänt ursprung och en ring från Glitter. Hade ett par vanliga svarta jeans till (de behöver ni väl inte se bilder på? ;))

Svart/gråa naglar som skiftar i lila/blått ibland (??) Basic.

Och det här är vad jag ägnar mig åt just nu - te. (Draken skulle också varit röd egentligen men jag tabbade mig vid redigeringen så vi struntar i det!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0