Long time no see.

Hej alla underbara som fortsätter att kolla in på min blogg fast jag inte skrivit på 1000 år. 
Nu har vi spelat alla föreställningar i vår hemstad, jag har haft så underbart roligt under spelperioden! Det har varit fullt upp med teaterrelaterade grejer nästan varje dag - vilket i och för sig är precis så jag vill ha det! :)

Imorgon åker vi vidare till Växjö för att spela på Regionteatern där, som en del i Länk-festivalen. Det är lite det som allting har handlat om, själva anledningen till att vi lagt ner så mycket tid, kraft, energi och hjärta i det här överhuvudtaget. Jag är nervös, men samtidigt jättepeppad. Bjuder på lite bilder:


Teatersminket på inför premiären.

Det blir lite kaos i sminklogen ibland... ;)

Jag och syrran på helsida i lokaltidningen. Känns fortfarande lite surrealistiskt, men bra marknadsföring såklart.

Jag, Lolloh och Anton in action. (Foto: Oskar Sandström)

Det hettar till på dramalektionen... (Foto: Oskar Sandström)

Jag och Konrad (Foto: Oskar Sandström)

Affischen (Foto: Lova Ganholt, redigering: Karl Ingvarsson)

Skådespelarbild (Foto: Lova Ganholt - kolla in hennes hemsida här)

Vill ni läsa mer om En Vampyrberättelse kan ni kika in här:
http://commersen.lokaltidningen.se/de-spelar-ododa-systrar-/20120407/artikler/704119771
Eller här:
http://commersen.lokaltidningen.se/frasch-tolkning-av-vampyrer-/20120413/artikler/704259972

Jag kan utan tvekan säga att detta är den fetaste pjäsen jag varit med i, och bland det bästa jag gjort i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0