Torsdagsmorgon.

Godmorgon! Det är mörkt, kallt, ruggigt och jag har matteprov om en liten stund - Jag är på strålande humör! Allvarligt talat, jag är verkligen det!

Höll på att missa bussen imorse (pappa skjutsade mig, och jag blir avsläppt på "fel sida" vägen). Stod och viftade som en galning, chauffören stannade och när jag väl kom på bussen så var han jättetrevlig! Sa godmorgon, att det var trevligt att se mig och önskade mig en trevlig dag! Gissa om jag blev förvånad? Han var minst lika trevlig mot alla som klev på, och jag svär att alla passagerare satte sig med ett leende på läpparna! Det borde finnas fler som denna man i världen!
Tack busschauffören, tack! :)

Nu ska jag peppa för matteprovet, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0