Blackheads away!

Jag fick syn på en rolig produkt när jag tittade runt på stan idag, nämligen såna här "clear-up strips".


Alltså "plåster" med citric acid (heter det citronsyra på svenska?!)  som man sätter i ansiktet för att sedan dra bort pormaskarna. Naturligtvis var jag tvungen att undersöka detta!



Min näsa Före.



Tvättar ansiktet (kör med vanlig tvål, har kommit fram till att det funkar rätt bra för mig) och blöter näsan.



På med plåstret! I dramatiskt motljus såklart.



Watermustache!



15 minuters väntan...



Dramatisering av rycket som gav mig tårar i ögonen.



Min näsa Efter! (lägg märke till tåren högst upp till höger ;)) Oskarp bild, men ändå~

Smärtsamt, men resultatet var helt okej! Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: pungid

Ska nog testa det, verkar funka ju. :D

2011-11-17 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0