Back on track!

Nu minsann, nu är jag tillbaka!
Jag har haft en lång och välbehövlig bloggpaus, men nu känns det som att jag vill, och framför allt har ro att dra igång igen!

Idag är det äntligen fredag... Är hemma och bara slappar, det känns ovant men väldigt skönt. Jag tror att det är viktigt att vila ut lite ibland också ;) Hoppas att ni också får fredagsmysa, oavsett vad det innebär för just er!

Fick äntligen våra efterlängtade datorer av skolan idag! Sitter och testar lite och apassar den just nu. Kul med en alldeles EGEN dator, det har jag faktiskt aldrig haft förut. Förhoppningsvis leder det till lite bättre uppdatering här ;)

Ha en mysig fredageftermiddag så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0