Lördagsmys.


Godkväll allesammans!
Har legat lågt med uppdateringen på senare tiden, I apologize! Hade läxor och prov som behövde prioriteras. Nu sitter jag i vardagsrummet och myser med hundarna, de har fått ett varsitt tuggben så särskilt tyst är det inte ;) 

Har städat och fixat nästan hela dagen, så det är skönt att ta det lite lugnt. Har dessutom övningskört lite, det går långsamt framåt. Om några månader kanske jag kan starta bilen lite smidigt, haha ;)
Har huset för mig själv en stund innan min pojkvän kommer hit med lite mat (pizza till honom och sushi till mig, yay!). Jag älskar verkligen sushi, men han tycker inte det är något vidare. Det verkar vara en sån grej som man antingen älskar eller hatar... Vilken sida är ni på? Älska eller hata? Sushi eller inte?

Borde ta ut hundarna på en snabb runda innan han kommer men det är så mörkt! Väntar helst tills han är här och kan göra mig sällskap. Fast å andra sidan har jag ju två hundar med mig så jag kommer inte vara ensam precis... vi får se vad som händer!
Ha en mysig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hatar sushi men jag älskar dig. <3

2011-12-08 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0