Läxor Homework Devoirs

Godkväll! :)
Eller ja, kväll och kväll, det är ju egentligen nästan eftermiddag fortfarande! Tror att det är höstmörkret som förskjuter min tidsuppfattning en smula. Är det så för er med?

Igår sov jag till kl 13.00 och resten av dagen gick i en sådan rasande fart att jag inte hann skriva något. Säger vi... den egentliga anledningen är väl att jag bara gjorde absolut INGENTING, vilket inte är särskilt roligt för er att läsa om! ;)

Idag slutade jag skolan strax efter 11, väldigt tacksamt på en måndag! Första bussen går inte förrän runt 13, så jag underhöll mig med några fina vänner tills det var dags att åka hem. Har hunnit med lite TV och en tupplur, samt hjälpt mamma med ett par fina äppelkakor. Yummy!


Nu ligger läxorna på hög och stirrar på mig... Kanske borde ta tag i de reflexiva verben och psykologiska inriktningarna?
Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0