Äventyrsbad~sjukdom~sol

Helluuu.

Nu är det sommar på riktigt hörni! Igår drog jag med mig min pojkvän till Ronneby och badade på det nya badet där (iofs så invigdes det förra sommaren, men har inte hunnit dit förrän nu). Det var awesome! De har vattenruschbana, hopplagun och en sån där ström som man dras med i, bland annat!

 (www.sverigesradio.se, foto Carina Melin.)

Kanske inte var den smartaste dagen att åka och bada på eftersom jag är lite småsjuk, men jaja. Blev av med mina glasögon också. Mina GLASÖGON. Inte mina SOLglasögon, utan vanliga glasögon. Som jag verkligen, verkligen behöver. Antingen är det någon som har tagit dem eller så har jag lagt dem någonstans på badet och kommer inte ihåg var... that sucks. Får se om dom dyker upp! Tur att jag har fler par x)

Sitter ute i hammocken nu förresten, vädret är helt underbart. Så vad gör du vid datorn egentligen? Ut och njut!


Kommentarer
Postat av: YoXx

jag njuter inomhus :)

2011-06-30 @ 15:02:01
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0