Måndagkväll.

Hej igen :)
Nu har jag faktiskt satt mig ner vid datorn och börjat skriva på ett ordentligt inlägg! Men som alltid när man känner att man VILL skriva något så lyser påhittigheten med sin frånvaro. Jag antar att jag inte har något speciellt att skriva om just nu (Och jag tänker inte vara som många andra bloggare och försöka hävda att jag har något att säga när jag faktiskt inte har det...).

Idag har jag alltså jobbat, imorgon är jag ledig och resten av veckan blir det jobb och ÖSTEEERSJÖÖÖ!! Det säger dig nog inte så mycket om du inte är härifrån, men jag kan berätta att det är typ det enda intressanta som händer i stan på hela året. Festival, knallar, karuseller, konserter och "kultur"... allt möjligt! Ser fram emot att träffa lite folk ute :)

   <-- Gissa varför den är där?

Peace!

Kommentarer
Postat av: YoXx

ska du svara på alla mina fina kommentarer nu?

2011-07-18 @ 23:42:00
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0