Framkalla dina foton!

Hej på er :)
Eftersom idag är min enda lediga dag den här veckan har jag helt enkelt struntat i att uppdatera. Gick och la mig alldeles för sent igår kväll (läs imorse) och sov alldeles för länge, men det var skönt! Sedan har jag gjort ett tappert försök att städa mitt rum. Blev såklart inte färdig, men det går framåt. Nu ser man golvet, och inga kläder ligger utspridda!

Anyway, dags att återkoppla till rubriken. Framkalla dina foton! Det är mycket roligare att ha fysiska bilder i handen än pixlar på datorskärmen, enligt mig. Och det är ingen risk att du förlorar dem p.g.a datorkrascher heller ;) Jag satt och beställde några igår kväll från
Www.fujidirekt.se, en jättebra och billig hemsida. Man får hem bilderna i brevlådan snabbt också, inom en vecka. (Man får hem en faktura tillsammans med bilderna.) Jag beställer ofta bilder därifrån, det har alltid fungerat felfritt. Dessutom kan man göra förstoringar och tavlor och allt möjligt roligt :) Verkligen värt att prova!

That's all for now! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0