Strawberry Christmas

Hej allihopa! 
Ledsen att uppdateringen har varit lite seg under julen. Tänkte berätta lite om den nu i efterhand!

23 december, "daan före daan", var jag hos min pojkvän och firade med hans familj! De firar alltid den 23, så det kändes på något sätt som en ära att få vara där då :) Jag fick massa fina böcker, ett "brain puzzle" (ni vet såna där knepiga ring-grejer som sitter ihop och så ska man få isär dem? Jag lyckades bättre än väntat!) och presentkort! Klapparna jag gav bort verkade också vara omtyckta! 

24 december, julafton! Jag vaknade upp hos min pojkvän men åkte hem rätt så snart efter det för att fira med "min egen" familj. Usch vad hemskt det låter att säga så... men ni förstår vad jag menar. Vi åt traditionsenlig julfrukost (Gröt med saftsoppa) och sedan bytte vi julklappar. Fick allt möjligt fint, tänkte visa upp det här efter hand. Sedan åkte vi till min moster och firade där. Alice var med oss och det gick jättebra :) 

25 december, juldagen, åkte vi till min faster som bjöd på jättegod mat! Alice följde med dit också, tror hon har hittat en fästman i deras hund Zeppo ;) Fick det fina jordgubbs-setet från The Body Shop som ni ser här ovanför. Det luktar såå gott! Ska testa det senare idag!

Min pojkvän var här tills för en liten stund sedan, får se vad resten av dagen har att bjuda på... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0