Mobilstrul

Den här mobilen använder jag just nu. Är strul med min andra (en Xperia X10 mini) :( Den hävdar att minneskortet är skadat. Det bara kom upp helt random igår kväll, kommer inte åt de hundratals bilder som ligger sparade på det heller! Har man haft telefonen i 1½ år så blir det en del minnen... När ska jag lära mig att säkerhetskopiera allt?!

Var inne på Expert innan idag för att höra med dem, de var jättehjälpsamma men tyvärr så hjälpte inte deras råd. Pappa ska ta med telefonen till Telenor imorgon, vi får hoppas att det kommer något positivt av det!

Jobbar på att tänka positivt och inte gräma mig över att jag inte kopierat bilderna. Det är svårt! Men men... sh*t happens happened...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0