Tisdag 2 augusti.

Innan jag börjar berätta om idag så ska jag berätta lite om igår. Åkte hem till en vän, kollade på film och åt blåbärspaj och nachos :) Vi var ett gäng på 5 st och det var jättemysigt! Vi såg skräckfilmen "Silent Hill", den var ganska bra även om jag inte riktigt hängde med i början. Någon av er som har sett den?

Idag har jag först jobbat några timmar (börjar äntligen få kläm på den där glassen!) och sedan varit ute och tittat lite på stan. Och nu kära läsare, kommer den i "bloggvärlden" obligatoriska presentationen av vad som införskaffades;


Ett par mörkblå jeansliknande byxor i stretchmaterial, 149 kr på Cubus. Tittat på dem ett tag, slog till nu eftersom det var halva priset!


Klassiskt svart mini-lack från Depend :)


Inpackning till mitt slitna hår. Tror ni att det blir "fullständigt reparerat"? ;)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0