Upptagen vecka...?

Oj, vad jag är inaktiv! Nejmen, denna veckan har varit väldigt upptagen hitills :) Det har hänt som följer:

Måndag:
Jag och Edvin följde med kära YoXx hem efter skolan. Gjorde inte så mycket...Skojj :) Har tyvärr inga bilder, men det får ni leva med. Sedan var det självförsvar - awesome. Men om man säger att "Nej, jag vill inte bli kastad i mattan" "NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ" och lägger sig i fosterställning på golvet så borde väl det respekteras? XD Näää, han lyfte upp mig från golvet och kastade mig i mattan (läraren då).

Tisdag:
Teater teater teater igen! Det var... roligt x)
Barngruppen; "Sitt still och lyssna nu" "Okej, nu är ni statyer! Vänta lite, statyer rör sig inte, ni är frysta, FRYSTA! STÅ STILL!" "SLUTA SLÅSS!"
Ungdomsgruppen; "Ondska, Ångest och Vemod", "Pandaa!!" "Farfars kalsonger". Vi sätter punkt där!

Idag;
Kemiprov, det gick eventuellt nog kanske förhoppningsvis lite bra. Repat lite inför höstkonserten, pluggat och sen försökte jag stämma min bas. Bortsett från att D-strängen gick sönder så gick det fint. Behöver ändå bara E och A för tillfället... hehe (a)

Godnatt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0