Monday, oh monday!

Ja.. Idag har det hänt ganska mycket i skolan känns det som. Inte bara bra saker, men det är inget som jag tänker gå in på i detalj här på bloggen. Ibland är det jobbigt att gå på högstadiet ><"

Klassen gömde sig inne på en handikapptoa för Bengt idag, det måste lätt ha varit dagens bästa! m3b FTW!


Haha, i mitt förra inlägg skrev jag tydligen"Smells like teen SPRIT", påpekade kära Emma x)<3 Det var ju lite kul, fniss. Låter det stå kvar som en påminellse om att alltid göra enmental spellcheck innan jag publicerar...

  <-- En hyllning till den mysiga tröjan jag har på mig idag :) Oversize, stickad, röd-vit och allmänt julig!
Peace out :*

Kommentarer
Postat av: pungis

Din tröja såg jätte mysig ut. :) <3

2010-11-22 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0