Hör och häpna - ny blogg!

Hör och häpna världen, jag har skaffat blogg!
Exakt vad den kommer handla om vet jag inte än, det får vi se allt eftersom tiden går. Min fritid ägnar jag (förutom åt att plugga >.<) åt att träffa vänner, min pojkvän, spela teater, skriva och teckna och ibland även åt att rida. Sannolikheten att jag kommer skriva om de sakerna är med andra ord ganska stor!
Kläder är en annan grej som jag tycker är rolig, så kanske kommer ni få se en del "dagens outfit"-bilder även här. Den som lever får se...


PS. Angående bloggnamnet - jag är inte särskilt lång och blir ofta kallad liten, så jag tänkte att det kunde passa bra ;)


 


Kommentarer
Postat av: Äwa

Snyggt Jullzz! Ser jag fram emot! <3

2010-11-07 @ 20:05:44
Postat av: Eif

2010-11-07 @ 20:27:22
Postat av: Eidvien

GILLA!

2010-11-07 @ 20:28:02
URL: http://eddwiiin.zxq.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0