Helgen!

Hej hopp :)
Den här helgen har som så många andra, varit fylld med teater! Barngruppen spelade upp igår, det gick jättebra (tror jag iaf, jag stod ju mest och var nervös bakom scen...). Sedan träffade man massa fina människor på lokstallarna efteråt och åkte hem till Gandalf (pojkvän)<3 Vi har varit tillsammans i ett år och 9 månader nu :)<3 Jag stannade hos honom till idag, lika trevligt som alltid!

Försökte plugga kemi också, vi får se hur det går med provet på onsdag. Är det någon som är bra på kolföreningar? x)



Bilden är från i somras när jag spelade i en teater som hette "Ödets Makt" och spelades på karlshamns kastell. Vi var 59 st i ensamblen - Epic!
Så här kunde alltså en typisk repdag se ut:


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

till sommaren måste jag se er sommarteater <3

2010-11-16 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0