9mu3b<3

Alltså, jag älskar min klass!<3 Idag på lunchen gick det likt ett skymningsskall på skolan att 9mu3b skulle samlas utanför SO-klassrummet. Där satt stackars förvirrade 7k4 och hade matte med Alf, våran awesome fd. biologilärare. Tänk er följande: 9mu3b marscherar in på led och skriker "AFFE! AFFE! AFFE!", vänder och går ut igen. Helt klart dagens bästa :) Nästan lika bra som när hela klassen gömde sig för läraren på toaletten... Shit, vad jag kommer sakna 9mu3b nästa år!

Annars har även denna kväll varit fylld av teater. Genrep med barngruppen inför lördagens föreställning! Första gången de spelar men de tar det med ro, tror nästan jag är mest nervös x) Lördag kl 13 och 14 på Lokstallarna gott folk - gratis inträde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0