Saturday night y'all!

Idag har varit en sån där mysig, ledig dag...
Att träffa pojkvännen är ju alltid trevligt, sedan hanns det med lite pulkaåkning också när han hade åkt. Det var mest bara blött och slaskigt *besviken*. Men aja, kom ut en stund iaf :)

Nu har jag suttit här i några timmar, lyssnat på musik och tagit det lugnt... Så himla skönt!
Förresten - Jag älskar spotify! Just nu lyssnar jag på "Heartless" med Kanye West. Det är galet bra :)

Nu bytte den låt bara för det. "(I can't make it) Another Day" - MJ feat. Lenny Kravitz... Från det nya albumet "Michael" som släpptes igår. Bra låt, faktiskt. Måste köpa albumet (eller ev önska mig det i julklapp... ;))!

Nu bytte den låt igen, f*n vad långsamt det går att skriva en bra text samtidigt som man lyssnar på bra musik! Failed multitasking, typ.

Oj, klockan är halv ett... sova snart?
Nääää.


Gröna skullcandies :3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0